Sain haasteen Sarastus blogista.

Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä
.

Heikkohermoiset vaihtakoon kanavaa. Olen ollut koko päivän koulussa, ja nyt kun tulin kotiin lähti housut ensimmäisenä jalasta, koska vatsa on ollut turvoksissa koko päivän (naisellisia vaivoja) Siis minulla on jalassani mustat alushousut mallia Lindex, joissa on sivusaumassa reikäkin. Lisäksi Thaimaasta ostetut rintsikat sekä ruskea Hennesin perus neulepaita. Risti kaulassa ja kaksi sormusta kädessä. Siinä kaikki.

Haasteita en osaa antaa, kun olen pihalla blogimaailmasta, en tiedä kuka on vastannut, mutta ottakoon ken tahtoo, ja ilmoittakoon mulle.