Satunnaislukugeneraattori arpoi voittajaksi Elinan, joka oli kirjoittanut 11. kommentin. Lisäksi minä valitsin kaksi parasta kommenttia (koska en osannut valita vain yhtä), toinen huvitti minua suuresti, teini-ikäisen pikkuveljen omistaneena ja toinen oli ihana ajatuksena. Nämä voittajat ovat siis Piri ja hanhan seuraavilla kommenteilla:

 

Piri kirjoitti 16.12.2009 - 07:48
Kerron hauskasta lahjansaantitavasta....

Olen joka joulu pitänyt huolen siitä, että talosta löytyy vihreitä kuulia ainakin yksi paketti. Siksipä ostin jo pari viikkoa ennen joulua kuulapaketin ja laitoin kaappiin. Mutta enpä löytänytkään pakettia enää aattona mistään, vaikka kuinka etsin.

Meillä on tapana kiikuttaa lahjat kuusen alle ennen aattoillanateriaa. Ja kas kummaa.... minulle osoitettujen lahjojen joukossa oli myöskin kuulapaketti. Pakettikorttiin oli teini-ikäinen poikani kirjoittanut myös tekstin "Ajatus on tärkein..."

 

hanhan kirjoitti 14.12.2009 - 19:30
Iloista joulun aikaa!
Opiskelijana halusin lahjoa perhettäni mahdollisimman viisaasti ja halvasti. Hain kirjastosta jokaiselle tarkkaan harkitun kirjan, pakkasin lahjapaperiin ja korttiin laitoin kehotuksen lukea kirja ajoissa ja palauttaa kirjastoon. Kaikki kirjat muistaakseni tuli luetuksi.

Näille kolmelle siis lähtee arpajaispalkinto. hanhan, ota yhteyttä minun sähköpostiini (pikkumyy84 at yahoo piste com) ja laita osoitteesi.

Jouluisia juttuja palailen kirjoittamaan myöhemmin.

MUOKKAUS: Olipa nuo osoitteet tuolla kaikilta, katsoin väärin, palkinnot siis pääsevät eteenpäin.