Minun snyni on ajatustenlukija, tai sitten lukenut tositarkkaan tietoni ja blogini... Sain tänään kiireen ja sateen keskelle aivan ihanan paketin. Katsokaa nyt! Kaikkea jännää!

896653.jpg

Paketti sisälsi siis huovutusvillaa, huovutetun boogabagin, huovutusneuloja, puikkojen päihin laitettavat pipon ja lapasen, pikkumyy kännykkäkorun, kortin, ihania nallekarkkeja ja päähuivin, joka on aivan minun näköiseni! Nallekarkki rasiassa lukee : pidä pieni tauko silloin tällöin ja nauti minusta! Tämä tyttö kyllä nautti aika lailla kerralla nuo... Ihana idea snyltä tuo teemapaketti, viimeksi sukkateema, nyt huovutus. Miten jaksankaan oottaa viimesiä paketteja. On tää pakettien saaminen ja odottaminen melkein yhtä kivaa kun pakettien suunnittelu :)! Neulahuovutusta en ole koskaan kokeillutkaan, nyt pääsen testaamaan senkin...

On täällä jatkuvasti tunneilla jotain neulottu. Villahousut ovat yli polven (kotona neulottua) ja luennoilla olen viime päivinä neulonut sukkia, siis sukkasato on avattu. Nyt pikkuveli tilasi kynsikkäät, jotka on kai tehtävä seuraavaksi, ennen kuin pääsen yhden uuden sukkamallin ja snyn antamien sukkalankojen kimppuun (tosin sen jo ehdin aloittaa, saa nähdä maltanko pysyä erossa)...
Tein seitsemästä veljeksestä puikoilla 3,5 Jepyn polvekeraidalliset sukat tuo malli oli kyllä tosi yksinkertainen ja raitalangasta tosi kaunis.

896704.jpg
896708.jpg

Viikonloppuna mies teki mulle mustikkakeittoa, minä en vain itse saa sitä onnistumaan koskaan, nyt olen saanut kiireisinä aamuina syödä murojen kanssa mustikkakeittoa (kun ei jaksa herätä niin ajoissa, että puuron ehtisi keittää) Tänään oli minun harjoitusjumalanpalvelukseni koululla ja opetusta on joka päivä ollut useampi luento. Hassua, kun ei normaalisti ole noin paljon luennoilla. Nyt vielä saman porukan kanssa ollaan kaikilla tunneilla.

896647.jpg
 
Nyt ruisleipää leipomaan, kun ulkona sataa, eikä pääse lenkille, tai kun ei huvita tuonne sateeseen lähteä.